top of page

הפאוור קאפל להתפתחות אישית הכי מפורסמים בעולם מתגרשים!


מה עושים כשהמנטור שאנחנו מעריצים נופל מהסוס?


כל מי שמכיר, עוקב ואוהב את רייצ'ל ודייב הוליס מזועזע מהחדשות על הגירושים שלהם

ומי שלא מכיר רייצ'ל ודייב הוליס הם זוג מנטורים להתפתחות אישית הכי גדולים בעולם היום ובהחלט הכי פופולריים

הם בנו את האימפריה שלהם על אותנטיות, נתינה ושקיפות. הם הכניסו אותנו לעולמם ולביתם כשהם דיברו בפתיחות על גידול ילדים, על הקמת עסק והפיכתו למעצמת על ועל זוגיות.

הרבה מאיתנו הרגישו נבגדים לנוכח הבשורה, הם מדברים בגלוי על הזוגיות שלהם ועוזרים לאנשים אחרים לתחזק ולשפר את הזוגיות שלהם לפי הידע שהם מלמדים והתחושה שאולי שום דבר מזה לא היה נכון ושבעצם הזוגיות שלהם בקשיים כבר 3 שנים גרמה להרבה אנשים להטיל ספק בכל מה שהם מלמדים.


בתור מטפלת זוגית ומעריצה מושבעת של רייצ'ל הוליס הנה כמה מחשבות שאני רוצה לחלוק אתכם:


  1. מה שאנשים מפרסמים בפייסבוק/ אינסטגרם שונה ממה שקורה בחיים שלהם מאחורי דלתות סגורות - זה כבר נאמר שלא כדאי לפגוש את מושאי ההערצה שלנו כי במציאות הם תמיד מאכזבים. גם רייצ'ל ודייב הוליס שבחרו להציב את כל חייהם מול המצלמות שונים מהפרסונה התקשורתית שלהם. כנראה שכן היה להם גבול והם בחרו לא להראות לנו את הקשיים בזוגיות שלהם מסיבותיהם שלהם. אחת הסיבות שאני יכולה לחשוב עליה היא שהם עבדו על היחסים שלהם וקיוו שהפעולות שהם עושים יעבדו עבורם. אני חושבת שזו החלטה נכונה להתמודד עם הקשיים מחוץ לעיני הציבור, זה קשה מאד לחטט בפצע פתוח אל מול מיליוני אנשים. אני רוצה לקוות שאחרי שהם יתמודדו והפצע יגליד יהיו להם הרבה תובנות לשתף אותנו בהן.

  2. השוואות הן דבר מסוכן לזוגיות - הרבה אנשים עלולים לחשוב שאם רייצ'ל ודייב שהיו מחוייבים, שיש להם נגישות לכל המטפלים והמאמנים הטובים בעולם שאין להם שום בעיית כסף או משאבים, הרי הם מסתובבים עם אופרה והם חלק מהקליקה של האנשים הכי ידועים וחזקים בעולם אם הם לא הצליחו לשמר את הזוגיות שלהם מה אנחנו נגיד? אז בהקשר לסעיף 1 אנחנו לא באמת מכירים אותם, אנחנו יודעים ושמענו על חלק מהקשיים שלהם וכן לפעמים אנשים אחרי 18 שנים ביחד מחליטים שיש יותר מדי הבדלים ביניהם, שהם ניסו מספיק ושעדיף להם לסיים עכשיו ועדיין להצליח לתפעל את הקשר העסקי והמשפחתי ביניהם בשלום מאשר להגיע למצב של התרחקות ועוינות חזקה שלא תאפשר להם להיות אפילו בחדר אחד זו עם זה. אבל רק בגלל שלהם לא הצליח לא אומר שאי אפשר לנהל זוגיות מאושרת בלי להיפרד. הכל עניין של עקרונות שאפשר ללמוד וליישם בזוגיות.

  3. עם המנטורים שלנו לא הצליחו זה אומר שכל מה שהם לימדו אותנו לא שווה כלום - כן יש בהחלט ציפיה מוצדקת שאנשים שמלמדים אחרים על זוגיות טובה גם יהיו באמת בזוגיות טובה. אך יכול להיות שהסיבה שהם לימדו את כולנו על זוגיות ופתחו בפנינו את הדלת למה שעובד עבורם לא אומר שאין ערך בשיעורים שהם לימדו. אני בטוחה שהלימוד שלהם והתשוקה שלהם לנושא זוגיות בערה מתוך הקשיים שלהם והרצון שלהם לעבוד ולשמר את הזוגיות שלהם.

  4. המשפט של רייצ'ל שאני בוחרת לסיים איתו: Choose Joy - אפשר לבחור בשמחה וזה אומר לוותר על הזוגיות, אפשר לבחור בזוגיות ולוותר על שמחה ואפשר לבחור בזוגיות ולהיות שמחים בזוגיות וכאינדיבידואלים. אני יודעת שזה אפשרי, אפשר להטמיע עקרונות לחיזוק השמחה בזוגיות ולחיות חיים מלאי סיפוק, תשוקה ומשמעות ביחד ובנפרד. זה מה שאני עושה כשאני מלווה זוגות בקליניקה כל יום כל היום. ולכן אני יודעת שזה אפשרי.


לסיכום, כשאנחנו משקיעים כל כך הרבה זמן בלשמוע וללמוד ממישהו אנחנו מרגישים חלק מחייו. ולשמוע שהוא מתקשה עכשיו גורם גם לנו להרגיש את הקושי שלו ולהיות איתו בחוויה. למרות שמערכת היחסים עם רייצ'ל ודייב היתה חד צדדית עבורנו הם אלה ששיתפו אותנו, לימדו אותנו, הכניסו אותנו לחייהם ולהם אין מושג מי אנחנו. הם בהחלט חלק מחיינו וכמו אנשים אחרים בחיינו אנחנו כואבים את כאבם.

יחד עם זאת אני מחכה בציפיה לפרק הבא בחייהם ומחכה ללמוד מהם שיעורים חדשים שהם יוכלו ללמד אותנו בעקבות הפרידה שלהם.

אני בהחלט אמשיך לעקוב אחריהם. ואתם?

שתפו אותי




bottom of page